HTML

filmes_offos

szabad a tánc, szabad az off apropó: filmek

Friss topikok

„különböző emberek különböző hasonlóságokat és hasonló különbségeket látnak.”

2010.10.19. 02:27 szasz.k.o

 

arról próbálok lepötyögni pár mondatot,ami az agyamban összekapcsolódik "a film" szavakkal, és hát ez itt a legnagyobb gond, mert egy jó ideje már nem rangsorolok, ezért eldöntöttem, hogy amelyik a sok közül legelőször bevillan,azzal kezdem a sort. nekem pedig ez nem más, mint a kedvenc színésznőmmel (Naomi Watts) és színészemmel (Ryan Gossling) mozgófilmesített, az IMDB-n szavazók által (szerintem) kissé alulértékelt Stay című alkotás. van akit elrettent, van akit töprengtet és olyan is van, akit pusztán csak gyönyörködtet. Marc Forster rendezőnek volt már néhány ajánlanivaló filmje pl.:Finding Neverland,Stranger Than Fiction,The Kite Runner) és reméljük még lesz is.
a filmről meg csak annyit, hogy mivel fennáll a veszélye, hogy én mást láttam bele mint te, nézzed megfele :)
ja és még a zene is stimmel_photek, peter kruder, massive attack....

 

Stay (Marc Forster, 2005)     http://www.imdb.com/title/tt0371257/

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://filmesoffos.blog.hu/api/trackback/id/tr872382624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.10.20. 22:29:18

imádom benne Watts-ot, ahogy egyszerűen (de nem primitíven) és természetesen van, viselkedik
pl visel egy sima fehér pólót.
Na úgy abban a formában ő nekem egy álomnő.
[ Nem számít a kor (különbség). ]

Egyszerűség sok embernél pejoratív, pedig sokféle egyszerűség van.
Egy jó minimál (techno, stb) egyszerű (valahonnan nézve) éés egyúttal (akár) zseniális.
süti beállítások módosítása