HTML

filmes_offos

szabad a tánc, szabad az off apropó: filmek

Friss topikok

Délelőtti sokkolódás - Shortbus

2010.10.25. 22:19 anheszenamon

Valamelyik nap eszembe jutott, hogy még régebben, gimi alatt, hallottam egy filmről, amit művészmozikban játszottak, persze ott volt rajta a bűvös piros 18-as karika (ami még akkortájt nekem tényleg bűvös volt, ma már a 8 éveseknek sem tartogat semmi újdonságot sajnos).

Így szépen fogtam magam és megnéztem, miután megbizonyosodtam róla, hogy kellőképpen "kretén" filmet választottam ki. A megbizonyosodást az első 10 percnek köszönhettem, amiben is egy meleg srác (akit mellesleg egy másik meleg a szomszéd házból figyelt) a saját szájába élvezett, egy kínai feleség - amerikai férj páros akrobatikus szeretkezést mutatott be, és egy furahajú ostoros lány egy furabugyis fiut ütlegelt, aki feltehetően ennek következtében a falon lévő festményre élvezett. A történet színtere természetesen New York, és az alapsztori szerint a kínai nő, Sophia, még soha életében nem élt át orgazmust, noha párkapcsolati terapeuta. A szálak hamar összekapcsolódnak, a Shortbus nevű "szórakozóhelyen". Ide irányítja ugyanis James (a saját szájába élvező meleg srác) Sophiát, akihez egyébként tanácsadásra érkezett párjával, Jamie-vel. Sophia számára rengeteg újdonságot és fura szerzetet tartogat a klub. Útközben szemtanúi lehetünk egy meghiúsult öngyilkosságnak, őszinte szerelemnek, lezbicsajoknak, tömegszexnek, édesmeleghármasnak, nyílt, gátlástalan szexualitásnak és persze a szálak tökéletes összekuszálódásának.

Még egész pontosan nem sikerült levonnom a tanulságot, de az biztos, hogy nem ajánlanám csajozós filmnek.

Normális trailert nem találtam hozzá, ami visszaadja a film hangulatát, így azt nem is fogok ide belinkelni, akit érdekel, úgyis megnézi:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://filmesoffos.blog.hu/api/trackback/id/tr362399199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása